sobota, 22 kwietnia 2017

Recenzja gry The Legend of Zelda Breath of the Wild 

Nowa Zelda wyszła 3 marca 2017 roku na konsole Nintendo Switch i Wii U  (O Switchu będze również i recenzja) . Więc może zaczne od tego że gramy Linkiem który zwalcza zło . Mamy duży świat w którym czeka nas hmm.. 50godz. 40 godz. zabawy nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie,znaczy 50godz zabawy mamy z zadaniami pobocznymi których jest ogrom . Przedewszystkim mamy swobode w otwartym świecie .Grafika jest ładna , nie ma na co narzekać . Gdy grałem były lekkie przycięcia ale w trybie telewizyjnym . Fajna jest mieszanina owoców które po ugotowaniu i zjedzeniu chronią nas przed zimnem lub upałem . Fabuła no jest poszatkowana że tak powiem bo dla graczy któży pierwszy raz mają stykność z Zeldą będzie odrobine trudniej ,moim zdaniem fabuła jest ciekawa choć większą przyjemność sprawiło mi eksplorowanie . Link zdobywa umiejętności które potem można wykorzystać do chociażby lochów które nie są monotonne są ciekawe podobały mi się trzeba było czasami pomyśleć co akurat mi nie przeszkadzało . Big N stworzyło wyśmienitą grę o nie złej fabule zadaniami pobocznymi ekspolarcją i grafiką . 

MOJA OCENA 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz